EN 15838

Röviden

Az EN 15838 szabvány szerinti tanúsítás a ügyfélkapcsolati központokkal foglalkozik, amelyek különböző Customer relations szolgáltatásokat kínálnak ügyfelei részére (Call center, direct marketing, ügyfélszolgálati telefonvonalak, stb.)

Leírás

Egy független, akkreditált tanúsító szervezet által kiállított EN 15838 tanúsítvány garantálja, hogy a minőségirányítási rendszer megfelelően bevezetésre került, dokumentált, használatba vett, karbantartott és fejlesztett az ügyfélkapcsolati központok szolgáltatóinál.

A tanúsított cégek jogosultak a promóciós anyagaikban a tanúsítvány tulajdonosaként feltüntetni magukat, valamint díjmentesen használhatják az URS logóját.

Miért EN 15838?
  • garantálja a kínált termékek és szolgáltatások kiváló minőséget
  • nemzetközi szabványt vezet be a vállalkozásnál
  • csökkenti a működtetési költségeket
  • növeli az eredményességet az egész vállalatban
  • növeli az ügyfelek társaságba vetett bizalmát, mint biztonságos szolgáltatásnyújtó

Lépjen velünk kapcsolatba...